| | Název | Klas. | Charakter | * | |
| 1 | Hrana Nezaměstnaných | 5 | | | | |
| 2 | Polevující Spára | 5+ | | | | |
| 3 | Čínská Zeď | 6+ | | | | |
| 4 | Průkopnická | 4+ | položená | technika | | Podél spáry a po stupních přes 2 bh ke slanění. |
| 5 | Pohádková | 5 | položená | technika | | Po stupních nalevo od vyhlídkové hrany. |
| 6 | Přílepský Traverz | 5 | položená | | | rakovničtí lezci |
| 7 | Vyhlídková Hrana | 5+ | kolmá | technika | | Hranou uprostřed sektoru přímo ke slanění rakovničtí lezci |
| 8 | Velký Kout | 5+ | kolmá | technika | | Výrazným koutem, který je dole mírně převislý. Ne příliš lezená, přesto pěkná cesta, po vlastním. |
| 9 | Telegraf Road | 8+/9- | převislá | síla | *** | Trhlinkou, která je asi jeden a půl metru vpravo od koutu, který ohraničuje centrální stěnu zleva. Cesta k vrcholu graduje. Je třeba síla prstů v tenké sokolíkové spáře. ? |
| 10 | Telegraf Road Direkt | 9- | | technika | ** | Neodlézat doleva, pouze spárou. |
| 11 | Šquaryman | 8 | kolmá | boulder | *** | Napravo asi 1,5 m od c. Telegraf road. Kolmou stěnou pak několik bouldrových kroků po sklopených chytech a přes mělké díry přes dva bh ke slaňáku. Nejtěžší je samotný závěr. ? |
| 12 | Hej Joe | 9/9+ | kolmá | boulder | * | Dole nástupový boulder pak lehčeji až k nepříliš jasné hladké stěně v horní části. Dost na prsty. Petr Škvára, |
| 13 | Chrastivá Spára | 7+ | kolmá | boulder | | Výraznou tenkou spárou protínající centrální stěnu, dole přísný boulder po tenké spáře. Bh je poměrně vysoko. |
| 14 | Lambrusco | 8+ | kolmá | boulder | **** | Asi dva a půl metru od pravé hrany je při zemi malý koutek. Přes malé lišty do lepších, pak lehčeji stěnou (bh). Nad ním mírně doprava a do nápadných děr, kde se napojí do cesty Dobré Časy. A tou na vrchol. První je vysoko a cesta se dá lehčeji nastoupit asi 1m zprava. Petr Resch, 1995 |
| 15 | Dobré Časy | 7 | kolmá | technika | ** | Velká klasika vedoucí nejdříve po hrance a pak mírně doleva. Nahoře jsou dva natahovací kroky. ? |
| 16 | Löwiho Hrana | 7- | kolmá | technika | ** | Pěkná technická hrana, nejtěžší je to dole nástup stejný s c. vlevo. ? |